Vsi izdelki imajo CE certifikat in ustrazajo EU standardom.

Top

Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

Urška Plemenitaš Iršič s.p
Lipa pri Frankolovem 14a

3213 Frankolovo

Davčna št.: SI57191085

Telefon: 040 167 069

Email: info@skrivnostiizgozda.si

1

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

1.DOBAVNI ROKI

 

Dobavni roki se razlikujejo gleda na izdelek, ki ste ga izbrali in stanje naročil. Prosim, za več informacij nas kontaktirajte na tel.št 0404167069.

V našem interesu je, da dostavimo naročen izdelek v najkrajšem možnem času.

Rok dobave ( oddaje izdelka dostavni službi) izbranega izdelka je do 35 dni. Rok za dobavo izdelka začne teči na dan plačila predračuna.

Pridružujeno si pravico do spremembe roka dobave v primeru višje sile ( zamuda pri dobavi materijala, bolezen v podjetju, okvara strojev s katerimi izdelujemo izdelke, izreden dogodek…)

 

S plačilom predračuna potrjujete, da ste z rokom dobave seznanjeni in se z njim strinjate, ter, da ste si prebrali pogoje poslovanja, ki so zapisani na naši spletni strani www.skrivnostiizgozda.si

 

  1. DOSTAVA IN STROŠKI  DOSTAVE

DOSTAVA PREKO DOSTAVNE SLUŽBE GLS
Izdelke dostavljamo preko dostavne službe GLS. Kurir vam bo na dan dostave poslal SMS s časovnim intervalom (npr. dostava med 13.00 in 16.00 uro). V primeru, če izdelka ob tej uri ne bi mogli prevzeti, pokličete kurirja na priloženo telefonsko številko in se z njim dogovorite za točno uro dostave ali pa mu ob njegovem klicu sporočite, da paket dostavi v najbližji paketomat ali paketno trgovino. Tam Vas bo paket čakal 5 dni, nato pa bo vrnjen k nam. 

STROŠKI POŠILJANJA za manjše pakete znašajo 4,50€+DDV za večje pakete 6€+DDV. Odkupnina trenutno ni mogoča.

Poštnina za tujino znaša 10€+DDV.  (Dostave v tujino se razlikujejo od države do države. Prosimo, da se pozanimate pri vasem lokalnem gls dostavljalcu o načinu obvescanja in prevzemu posiljke.)

 

 

  1. VRAČILO IZDELKOV


Kupčeva pravica je, da lahko v 14 dneh od prevzema izdelka odstopi od pogodbe. Izdelek mora biti za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega izdelka neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe. Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo, kar pomeni, da nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Kupec je po zakonu dolžan takoj, ko prejme izdelek le-tega  pregledati in si ga ogledati ter ga preizkusiti v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

  1. Postopek vračila blaga: 
    Kupec mora prodajalcu na telefonsko številko 040167069 sporočiti, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Nato mora kupec v roku 30 dnipo sporočilu izdelek izročiti prodajalcu. To lahko stori preko dostavne službe, tako da izdelek pošlje na »SKRIVNOSTI IZ GOZDA«, Urška Plemenitaš Iršič s.p, Lipa pri Frankolovem 14a, 3213 Frankolovo

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila izdelka. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.

  1. Kupec mora k vračilu obvezno predložiti kopijo računa ali pa navede številko računa, poslanega preko elektronske pošte.
  2. Prodajalec bo kupcu vrnil kupnino z nakazilom na TRR, ki nam ga mora kupec posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo se bo izvršilo takoj, ko prodajalec prejme izdelke, najkasneje pa v roku 14 dni.

 

PREKLIC NAROČILA IN NEPREVZETA POŠILJKA
Kupec lahko svoje naročilo prekliče, dokler mu dostavna služba v imenu proizvajalca ne pošlje sms sporočila s statusom »ZA VAS PRIPRAVLJAMO NAROČILO…«. Če kupec pravočasno prekliče naročilo, mu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. V kolikor naročilo prekliče, ko so bili izdelki že zapakirani in odposlani, ga bremeni strošek pošiljanja. Možnost preklica ima kupec tudi kasneje, in sicer, če mu sporočimo, da izdelek, katerega je naročil začasno ni dobavljiv ali pa je razprodan.

Če je bil naročen izdelek kupcu odposlan in kupec blaga v dogovorjenem roku s strani dostavne službe ne prevzame, se mu zaračunajo neposredni stroški vračila blaga, ki so nastali v zvezi s pakiranjem, pošiljanjem in vračilom pošiljke.

REKLAMACIJE
Vsako reklamacijo bomo upoštevali in jo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, pri tem pa bomo upoštevali Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).

 

Reklamacije sprejemamo na elektronski naslov info@skrivnostiizgozda.si. Reklamacijo bomo rešili  v najkrajšem možnem času, ter vam ponudili rešitve, do katerih imate pravico. Kakršno koli neopravičeno javno blatenje imena podjetja brez ustreznih dokazov, bomo predali pravni službi, ki bo vložila kazensko ovadbo na podlagi 159.člena KZ- OBREKOVANJE.

 

GARANCIJA

 

 Garancija je v skladu z Slo.zakonodajo in traja eno leto, od dneva izdanega računa. Garancija pokriva vse skrite napake proizvoda ter ostale napake, ki nastanejo ob pravilni uporabi izdelka. Garancija ne pokriva poškodb zaradi nepravilne uporabe (lomi izdelka zaradi metanja, skakanja po njej ipd., obrabe zaradi vožnje, napak zaradi izpostavljenosti vodi ali drugim neprimernim okoljskim razmeram). Ob poškodbi izdelka, ki je ne pokriva garancija, kupcem omogočimo nakup nadomestnega dela oz. poskrbimo za njeno popravilo. Ravno tako lahko kupci dokupijo del, ki bi se morebiti izgubil.

 

Reševanje pritožb in sporov

Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima za to določeno osebo na katero se lahko obrne kupec v primeru pritožbe. Kupec lahko svojo pritožbo odda:
– pisno na naslov »SKRIVNOSTI IZ GOZDA« Lipa pri Frankolovem 14a, 3213 Frankolovo (pod naslov napišite REKLAMACIJA),
ali
– s klicem na  telefonsko številko +386 (0)40 167 069 .

Obravnava pritožbe je zaupen podatek, dotična oseba pa bo naredila vse, da bo s kupcem našla ustrezno rešitev in, da se bo spor rešil sporazumno, saj se ponudnik zaveda, da je bistvena značilnost sodnega reševanja sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Prodajalec bo v roku petih delovnih dni potrdil, da je prejel pritožbo in kupcu sporočil o roku obravnave. Med tem časom ga bo ves čas obveščal o poteku postopka in sproti iskal rešitve.

Če ne bo dosežena sporazumna rešitev spora med kupcem in prodajalcem, je za reševanje vseh sporov izključno pristojno Okrajno sodišče v Celju. Prodajalec in kupec, ki sta stranki v sporu in udeleženki v elektronskem poslovanju, medsebojno priznavata veljavnost sporočil na sodišču.

Za splošne pogoje poslovanja in za vse spore med upravljalcem, prodajalcem in kupcem veljajo in se uporabljajo pravila slovenskega materialnega in procesnega prava, ne uporabljajo pa se pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi nakazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Podjetje bo pri reševanju sporov spoštovalo Zakon o varstvu potrošnikov.

Za vsa razmerja, pravice in obveznosti, ki niso urejena s splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika (OZ), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. »Skrivnosti iz gozda«, ki kot ponudnik/ proizvajalec izdelkov in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Elektronska povezava na platformo je potrošnikom na voljo tukaj (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Reklamacije v zvezi z izpeljavo ponudbe ali kvalitete blaga se rešujejo med kupcem in »Skrivnosti iz gozda« s.p.

 

 

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine »Skrivnosti iz gozda«  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije (v nadaljevanju: GZS) in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med skrivnostiizgozda.si  (v nadaljevanju: prodajalec) in kupcem.

Prodajalec posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku. Kupec mora biti oseba, ki ima popolno poslovno sposobnost in lahko tako sama nastopa v pravnem prometu. Mladoletne osebe, ki so dopolnile 15 let starosti in imajo tako omejeno poslovno sposobnost, morajo za vsako posredovano informacijo ali za oddajo naročila pridobiti soglasje starša ali skrbnika.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja:
Skrivnostiizgozda.si ima pravico spremeniti splošne pogoje poslovanja, tako, da na spletni strani posodobi splošne pogoje poslovanja. Spremembe so kasneje za uporabnika zavezujoče.

Veljavnost ponudbe blaga:
Ponudba izdelkov v spletni trgovini www.skrivnostiizozda.si velja tako dolgo, dokler prodajalec ne objavi preklica ponudbe

. Vsaka sprememba bo objavljena:
1. na spletni strani ob izdelku,

 

Podatki upravljalca spletne trgovine skrivnostiizgozda.si:
SKRIVNOSTI IZ GOZDA

URŠKA PLEMENITAŠ IRŠIČ S.P

LIPA PRI FRANKOLOVEM 14A

3213 FRANKOLOVO

 

Subjekt je bil vpisan v poslovni register Slovenije dne: 10.9.2020

 

SUBJEKT JE DDV ZAVEZANEC.

 

NAROČANJE in PLAČILA
Vsa naročila se lahko oddajo 24ur na dan in 7 dni v tednu v spletni trgovini skrivnostiizgozda.si. Po opravljenjem nakupu, vam bomo v najkrajšem možnem času posredovali predračun ter vse ostale podatke o roku dobave.

Izbirate lahko med vsemi izdelki, ki so objavljeni v spletni trgovini.

Naročene izdelke dostavljamo preko dostavne službe GLS.

Izdelki narejeni po naročilu:
Vsi naši izdelki so ročno delo in narejeni po naročilu stranke Rok izdelave je odvisen od razpoložljivosti materjalov, čakajočih naročil… Ker gre izključno za izdelek, narejen po naročilu in željah stranke, je potrebno plačilo vnaprej.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ
V skladu s 43.b členom ZVPot, se skrivnostiizgozda.si kupcu zavezuje, da mu bo pred nakupom v spletni trgovini zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene značilnosti blaga  
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, pri tem mora biti razvidno prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza ali ne ( razčlenitev cene, strošek pošiljanja je viden »v košarici«
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

POSTOPEK NAROČANJA
Ko kliknete na željen izdelek, se vam bo odprla podrobnejša stran izdelka, z imenom, ceno, gumbom »Dodaj v košarico« in opisom izdelka. Ko to storite se vam na vrhu (nad sliko in imenom izdelka) pokaže zelena kljukica s sporočilom, da je artikel (ime artikla) dodan v košarico, zraven pa se vam pojavi gumb »Prikaži košarico« in, če stisnete nanj lahko košarico posodobite tako, da na primer odstranite izdelek iz košarice. Nato stisnete na gumb »Nadaljuj na blagajno«, izpolnite podatke plačnika in dostave, če želite nakup opraviti brez registracije. Če se želite naknadno registrirati imate na tem mestu tudi možnost, da si sedaj ustvarite račun.

Naslov za dostavo:
Če želite, da so naročeni izdelki poslani na drug naslov, kot pa na naslov, ki ste ga navedli pri podatkih plačnika, kliknite na kvadrat, da se pojavi kljukica in obrazec ter navedete drug naslov. V primeru da ostajata naslov plačnika in naslov dostave enaka, s klikom na kljukico odstranite možnost dostave na drug naslov in izpolnitveno okence se bo skrilo.

Potrditev naročila:
Predenj zaključite nakup in oddate naročilo izberete možnost plačila in s klikom potrdite, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja. Nato kliknite na gumb »Zaključi nakup«. Odpre se vam okence, da je naročilo sprejeto. V tem času boste na elektronski naslov prejeli tudi obvestilo, da je bilo vaše naročilo uspešno sprejeto in, da je v obdelavi. V tem času bomo tudi mi seznanjeni z vašim nakupom. V najkrajšem možnem času ( v roku dveh delavnih dni) vam bomo poslali na mail predračun, po katerem izvršite plačilo. Preko sms sporočila ali sporočila na ig/fb vas bomo obvestili o predvideni čakalni dobi na vaš izbran izdelek.

S potrditvijo naročila je kupec tudi seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

DOBAVNI ROK
Za izdelke, ki niso na zalogi ali pa jih je mogoče dobiti samo po naročilu, je dobavni rok od 7 do 35 dni. Na dobavni rok vpliva tudi razpoložljivost materjalov na trgu, proste kapacitete dela v firmi, zasedenost z predhodnjimi naročili.

 

NAČINI PLAČILA
Trenutno je možno samo plačilo po predračunu, ki vam ga pošljemo na elektronski naslov. Na predračunu so navedeni vsi potrebni podatki. Ko bo vaše plačilo vidno na trr naslovu podjetja, vam na elektronski naslov pošljemo račun. V primeru, da predračun ni poravnan v določnem roku, smatramo, da od pogodbe odstopate.

 

CENE
Cene v spletni trgovini skrivnostiizgozda.si so navedene v evrih. K vsaki ceni je pripisan še 22% davek na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV), saj  je prodajalec zavezanec za DDV. Končni izračun cene z ddv je viden,  ko oddate izdelek v košarico. Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti, kar pomeni, da veljajo do njihove kakršnekoli spremembe.

Kljub izjemnim naporom, da bi prodajalec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali pa v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila (od oddaje do zaključka naročila), bo prodajalec kupca o tem obvestil in mu sporočil nove cene. Kupec ima v tem primeru možnost, da:
1. od naročila odstopi,
2. naročilo spremeni ali
3. potrdi naročilo in izdelek kupi po novi ceni.

Prodajalec se zavezuje, da bo v navedenih primerih naredil vse, da bosta s kupcem našla ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

IZDAJA RAČUNA
Kupcu se izdan račun pošlje na elektronski naslov

 

Dolžnosti kupca:
Kupec je dolžan, da takoj po izdanem računu preveri ali so vsi podatki na računu pravilni. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

PRODAJNA POGODBA
S prodajno pogodbo se prodajalec zaveže, da bo kupcu izročil naročeno blago tako, da bo le-ta pridobil na njem lastninsko pravico, kupec pa se zavezuje, da bo prodajalcu za naročeno blago plačal kupnino. Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec zaključi naročilo in kupec prejme elektronsko pošto s statusom »Naročilo zaključeno« in je v obliki nakupnega naročila v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca. Od trenutka zaključenega naročila naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za obe pogodbeni stranki. Po Obligacijskem zakoniku (v nadaljevanju: OZ) je prodajna pogodba sklenjena in veljavna v trenutku, ko se stranki dogovorita o bistvenih sestavinah pogodbe, ki so:
1. opredelitev prodajalca,
2. opredelitev kupca,
3. opredelitev stvari oziroma blaga in
4. določitev cene.

Za namen sklenitve prodajne pogodbe na daljavo, se tako kupec identificira v podatkovnem obrazcu, ki mu je posredovan ob naročilu izdelka. Vse identifikacijske podatke, ki jih navede naročnik se štejejo za resnične in pravilne. Ko kupec odda naročilo, je pri tem obveščen, da se z oddajo naročila, s ceno izdelka, s plačilom in z načinom prevzema izdelka strinja.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prejema blaga prodajalcu z nedvoumno izjavo sporoči, da odstopa od pogodbe. Pri tem ne rabi navesti razlogov za njegovo odločitev. Rok začne teči naslednji dan po prejemu blag. V primeru odstopa od prodajne pogodbe mora kupec narediti naslednje:
1. obvestiti prodajalca v sms sporočilu da odstopa od prodajne pogodbe. Pri tem ne rabi navesti razloga za odstop;
2. kupec in prodajalec se tudi dogovorita o načinu vrnitve izdelkov. Kupec mora prejete izdelke vrniti prodajalcu preko dostavne službe (v tem primeru krije stroške pošiljanja kupec),
3. kupec mora prodajalcu vrniti izdelke v originalni embalaži, nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen, če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala brez njegove krivde.

Kupec mora izdelke takoj, ko jih prevzame pregledati, in o morebitnih napakah takoj obvestiti prodajalca.

Prodajalec lahko zadrži vračilo kupnine, dokler od kupca ne dobi vrnjenih izdelkov ali dokler kupec ne predloži potrdila, da je blago odposlal na sedež prodajalca.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Izdelki narejeni po naročilu: 
Izdelki, ki so bili narejeni izključno po željah stranke, niso predmet vračila na podlagi 43č. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Le-ta določa, da potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri  pogodbah o blagu, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Strošek kupca pri odstopu od prodajne pogodbe:
Če kupec odstopi od pogodbe in se odloči, da bo izdelke vrnil preko dostavne službe, krije stroške pošiljanja sam.

Vračilo kupnine pri odstopu od prodajne pogodbe:
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti, pravočasnosti vračila in zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo kupnine izvede samo z nakazilom na TRR kupca. Vračilo kupnine bo opravljeno takoj, ko prodajalec prejme vrnjene izdelke ali potrdilo, da so bili izdelki s strani kupca odposlani in, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenih izdelkov.

Prizadevamo si da vse morebitne nepravilnosti oziroma reklamacije rešujemo skupaj s kupcem, da dosežemo rešitev, ki je za kupca najboljša.

STVARNA NAPAKA
Na podlagi 7. točke 25b. člena Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot) mora prodajalec kupca pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden kupca zavezuje ponudba seznaniti z odgovornostjo za stvarne napake. Kupec lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije, če za določen izdelek le-ta velja ali pa iz naslova stvarne napake, v skladu z ZVPot.

Kdaj je napaka stvarna?
Na podlagi 37. člena ZVPot je napaka stvarna:
“1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.”. 

Postopek uveljavljanja stvarne napake:
V skladu z ZVPot mora kupec prodajalca obvestiti o stvarni napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in podati natančen opis napake skupaj na info@skrivnostiizozda.si. Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Prodajalec ne odgovarja za stvarno napako, ko pretečeta dve leti, odkar je bila stvar izročena kupcu. Če je kupec pravilno obvestil prodajalca o stvarni napaki, ima pravico, da od prodajalca zahteva:
1. odpravo napake ALI
2. vračilo kupnine ALI
3. izdajo dobropisa.
Možnost izbire ima kupec in prodajalec mora to upoštevati. Prodajalec kupcu zamenja izdelek ali vrne kupnino najkasneje v roku 14 dni od prejema reklamacije. Če se prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o njej obstaja spor, mora prodajalec kupcu v enakem roku podati pisen ugovor. Prodajalec se zavezuje, da bodo vsi izdelki z naslova reklamacije zamenjani ali bo povrnjena kupnina na TRR kupca ali bo kupcu izdan dobropis za naslednji nakup.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
skrivnostiizgozda.si se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1) zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke kupca in, da jih ne po posredoval nepooblaščenim osebam. Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupca:
1. ime in priimek,
2. elektronski naslov,
3. telefonsko številko,
4. primarni naslov in druge naslove.

Prodajalec bo osebne podatke kupca uporabljal izključno za potrebe izpolnitve naročila, potrebno komunikacijo in za obveščanje o aktivnostih, ponudbi in nagradnih igrah, katerih organizator je.

Odgovornost kupca za varovanje osebnih podatkov:


Kupec je odgovoren za varovanje svojih osebnih podatkov, in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema s katerim opravlja naročila (varovanje svojega uporabniškega imena in gesla).

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi, da zagotovi ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na skrivnostiizgozda.si. Lahko pa se zgodi, da se lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. Če je kupec v tem času oddal naročilo, ga bo prodajalec preko elektronske pošte obvestil o spremembah in mu tako omogočil zamenjavo naročenega izdelka ali odstop od naročila.

 

PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina skrivnostiizgozda.si je last podjetja SKRIVNOSTI IZ GOZDA S.P.( v nadaljevanju »podjetje«), ki spletno trgovino tudi upravlja. Vse vsebine, ki so objavljene na so last podjetja in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa se morajo ohraniti vsa opozorila o avtorskih pravicah in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov, zaradi tega bomo veseli vsakega opozorila, ki ga bomo sprejeli resno in bomo napačne podatke in informacije takoj popravili.

Odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine ne prevzamemo. Pridržujemo pa si pravico do dnevne spremembe vsebin in napak, ki se lahko pojavijo v cenah ali napisanem besedilu.

Z uporabo spletne trgovine skrivnostiizgozda.si kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi tudi strinja.

 

PODJETJE
»PLESNA ŠOLA IN PROIZVODNJA IGRAČ«

URŠKA PLEMENITAŠ IRŠIČ S.P

LIPA PRI FRANKOLOVEM 14A

3213 FRANKOLOVO

DŠ: SI57191085

040-167-069

SMO zavezanci za DDV.

 

 

Splošni pogoji zasebnosti

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, ki mu posvečamo izredno skrb in pozornost.

Skrivnostiizgozda.si ( v nadaljevanju »proizvajalec«) se zavezuje, da bo vaše osebne podatke varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) in GDRP Uredbo EU, ki je stopila v veljavo s 25. majem in je varstvo osebnih podatkov še izboljšala.

Proizvajalec se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1) in GDRP Uredbo EU, ki vstopi v veljavo s 25. majem zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke kupca in, da jih ne po posredoval nepooblaščenim osebam.

Prodajalec bo osebne podatke kupca uporabljal izključno za interne potrebe izpolnitve naročila, potrebno komunikacijo in za obveščanje o aktivnostih, ponudbi in nagradnih igrah, katerih organizator je.

Odgovornost kupca za varovanje osebnih podatkov:
Kupec je odgovoren za varovanje svojih osebnih podatkov, in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema s katerim opravlja naročila (varovanje svojega uporabniškega imena in gesla).

Katere podatke zbiramo?

Za potrebe poslovanja spletne trgovine zbiramo naslednje podatke uporabnikov:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu.

Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ne odgovarjamo. Uporabnik se ima kadarkoli možnost odjaviti ali zahtevati izbris vseh svojih osebnih podatkov.

Vsi omenjeni podatki, se na strežniku shranjujejo trajno, če so pridobljeni na podlagi privolitve, pa do preklica.

 

Izjeme razkritja osebnih podatkov

Podatki, ki jih skrivnostiizgozda.si zbira in obdeluje, bodo razkriti le v primeru obveznosti določene z zakonom, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov.

 

Kontaktirajte nas na naših socialnih omrežjih.